ORGANIZACIÓN ATENTA.(Consejos para tener clientes contentos) (Rexistro nro. 591311)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 00454nam a2200157 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 991231s2000 sp g spa
ISBN
ISBN 848088519x
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa ELÍAS, Joan
MENCIÓN DE TÍTULO
Título ORGANIZACIÓN ATENTA.(Consejos para tener clientes contentos)
Autores / ELÍAS, Joan
EDICIÓN
Edición
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación Barcelona
Editorial :Ediciones Gestión 2000
Data de publicación ,2000
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 143
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia COMERCIO
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da sinatura que identifica ao exemplar Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Número de volume Tipo de ítem de Koha
        IES Chan do Monte IES Chan do Monte Sala préstamo 1899-12-31 Fondos Biblioteca 658 org 658 ELI org PED033000006056 2022-03-24 1 Prestable

Coa tecnoloxía Koha