Webmarketing : definir, implementar y optimizar su estrategia digital (Rexistro nro. 592784)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 00570nam a2200169 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 210218s2019 sp g spa
ISBN
ISBN 9782409016363
CDU
CDU 004.738.5:658.8
CDU
CDU 658.8:004.738.5
MENCIÓN DE TÍTULO
Título Webmarketing : definir, implementar y optimizar su estrategia digital
Autores / autores, Guillaume Eouzan ... [et al.]
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación Cornellá de Llobregat (Barcelona)
Editorial :ENI
Data de publicación ,2019
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 702 p.
Dimensións ;21cm
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Marketing en Internet
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa Eouzan, Guillaume
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Fonte de clasificación ou esquema Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da signatura que identifica ao exemplar Préstamos totais Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Data do último préstamo Número de volume Tipo de ítem de Koha
          IES Chan do Monte IES Chan do Monte Departamento 2021-02-18 Fondos Biblioteca 658 web 2 658 web PED033000011058 2022-12-01 2022-09-20 1 Prestable

Coa tecnoloxía Koha